2014年7月28日 星期一

東平洲浮潛日

20/Jul~星期日
相隔一年我哋又去東平洲玩水/睇珊瑚 ,
東平洲玩簡直係我哋夏天指定要既地方之一,
感覺一樣的小島風情,一樣的藍天與大海.

坐左個幾鐘頭船到達碼頭喇~都幾曬下!
快快落水玩~我要冰涼感覺!

先去士多放底啲野先!


好在行快兩步,先有得食好好味/超滑既豆腐花.

落水玩/睇珊瑚喇.

可能落左幾日雨,水質比較污濁所以能見度低,
要潛都比較深水地方先睇到
珊瑚!




影得清楚都要部相機靚先得.



今次影到有好幾種軟體珊瑚,

呢個係其中一種比較大既軟體珊瑚.

呢種既黃綠色(軟體珊瑚)



球型~軟體珊瑚.


呢啲一抽抽既野就係(墨魚卵)喇,
我都係第一次見到架.


玩完水,我哋開餐喇!




食飽飽,見有時間落水玩下先走...


游到近石邊,有一群魚尾揾野食.


美麗的海灣.

開心既時間特別快~又要講拜拜喇!

回家中囉!

22 則留言:

  1. 好多珊瑚呀~~~
    一串串好似是卵,但唔知咩卵^^

    回覆刪除
  2. 水底世界實在令人响往 .... 有冇住一晚 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為前一日要返工,今次無住一晚!~不果都幾好玩.

      刪除
  3. 珊瑚好靚靚,我吾識游水要掂到地我才可以玩 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 攞水泡去(海下灣)試玩下,幾安全架.

      刪除
  4. 東平洲是好地方,海底世界都美好!幸好有你分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東平洲風景確實很美~所以每年都吸引去玩既好地方.

      刪除
  5. 成個人潛晒入海唔驚條管入水咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入水,未出水面時噴番出嚟囉!~無問題的.

      刪除
  6. 有無覺得D珊瑚礁,多咗、肥咗又靚咗呢?

    回覆刪除
  7. 墨魚卵 !? 你不說 : Sky 真是唔知系乜东东架 ??

    回覆刪除
  8. Andy,有看無線的華人海底攝影嗎?
    香港的珊瑚礁沒有色彩,健康嗎?

    回覆刪除
  9. 似乎墨魚卵也可以吃喔!

    回覆刪除
  10. 想不到東平洲的珊瑚也很美!

    回覆刪除
  11. Hi,原來你去過,真好。
    想問由碼頭行去營地,系吾系平路??可否拖喼??
    浮潛位置約在東平洲哪裡??

    回覆刪除