2014年7月17日 星期四

灣仔露營日(一)

12/JUL~星期六
一個陽光普照+藍天白雲的中午~正!
今次目的地係西貢灣仔營地,玩番兩日一夜先.
中午一點鐘左右去到黃石碼頭等街渡去營地.

我哋去船出發喇!

今日個天真係超靚!
<我愛夏天白雲>


遠望已經見到營地超多人係到!
要快快揾個靚位起營先得!

差不多起好個營喇!

完成~可以出去玩喇!


今日營地真係幾多人.

開始水退~係時間去掘蜆囉!

睇下~短短兩個鐘左右,成績都叫唔錯喇!

好快黃昏時間~開飯囉!

晚餐更係大小姐煮喇!~正,

簡簡單單的一餐~完成!


每次露營都一定睇我哋至愛既(Running-Man),
一路睇/一路食飯相當開心,又美味!

飲杯~開心/快樂呀!

快樂/滿足的一個晚上!
明天再落水玩過~~~哈哈!

26 則留言:

  1. 我都有睇RM架,睇完人都開心D
    你地更加開心啦
    D蜆即食?定係等佢吐沙第二天食

    回覆刪除
    回覆
    1. (Running-Man)簡直係我哋至愛~唔睇唔得架.
      D蜆攞返堅企(兩味~食)

      刪除
  2. 已經放暑假,可以日日玩都得啦 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬開始放暑假,玩就一定架喇!~不果都要準備中一啲功課!

      刪除
  3. 咁熱露營, 俾我實熱到瞓唔著!!

    回覆刪除
  4. 灣仔你哋去慣去熟喇...但係次次都可以玩得咁鬼開心既 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西貢好多地方都熟,不果灣仔比較方便/又多嘢玩,未成日去囉.

      刪除
  5. 你們出晒去玩 !? 營幕入面的物件唔怕有小偷嗎 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 都驚小偷架.但有朋友睇住啲,所以放心的.

      刪除
  6. D白雲好可愛,有張更想搵手指穿過去!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 白雲~千變萬化/又靚,所以特別喜愛(夏天白雲).

      刪除
  7. 回覆
    1. 我哋同常都有新鮮蜆吃~所以都好少去街市的.

      刪除
  8. 感覺到你們真的好享受!

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 係郊外地方瞓吊床,感覺真係幾爽下架.

      刪除
  10. 露營好開心呀,你每次究竟要帶幾多嘢去呢?可否影一次比我睇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實去露營攞既野都係睇要用得多與少囉!~
      我哋就比較多野玩/多夥食,未帶得多啲啲囉!~~~下次記得就影比妳睇喇!

      刪除
  11. 好開心的生活,正。

    回覆刪除