2013年11月26日 星期二

~山頂行山樂~

24/NOV~星期日~天氣唔錯既一天,
我哋中午時間出發/地點:山頂(夏力道~西高山~克頓道~浦飛路)
需時: 2:00 ~2:30小時,因為我哋一路行,又一路玩關係!
最後行左3:30小時左右先行完~~~哈哈!
時間:1 點鐘左右係山頂(M記)開完餐先出發



夏力道路旁小瀑布



(樹)生命力~強!


(公園涼亭)

時間:2:30/進入西高山路段!

~路段風景確實唔錯~


時間:3:00到達西高山


第一次行呢段路,感覺一啲都唔辛苦,
行山頂路好處係空氣夠清新,人都道神啲架!


入秋後天空既雲多數都係比較(薄~高積雲)


休息完開始落去<克頓道~浦飛路>

秋葉~美


  1. 視野好廣闊既西高山

需時:30分鐘克頓道~浦飛路




由浦飛路行去坐巴士走人.





29 則留言:

  1. 海岸,這條路,容易行嗎?

    回覆刪除
  2. 唔玩水住,行吓山都唔錯,呢條路我搵咗兩次都搵唔到.

    回覆刪除
    回覆
    1. 行到公園涼亭近廁所會有指示路牌一路行就OK啦!

      刪除
  3. 上山頂都有平路?!我行咗N次都搵唔到……路面好平咋吓話?!

    回覆刪除
  4. 喱段路我未行過, 好正咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間未去行下啦!....風景真係唔錯!

      刪除
  5. 第五張除了是(樹)生命力~強!還有我們未來的社會棟樑啊!

    回覆刪除
  6. 這麼好的天氣行山真係很適合 , 身心舒暢 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法啦!..天氣轉冬唔落得水~為有行下山先囉!...感覺幾舒服的.

      刪除
  7. 照片很漂亮、清晰。

    回覆刪除
  8. 這條路線我都行過,好好行架,山頂星期天好多人,有時重好似旺角咁迫﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 山頂有好路線可以行~山頂星期天真係幾多人,不果個啲多數係遊客唔行山的.OK啦!

      刪除
  9. 夏天潛水,冬天行山,好健康呵您哋一家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋太愛大自然啦!~所以一放假就去郊外囉!

      刪除
  10. 嗨、你們一家果然是運動擁躉、夏日玩水、冬天行山、認真有益身心。繼續開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. (唔係講笑~>我平時如果去行商場唔夠30分鐘就會頭暈~
      所以盡量少去行商場~多郊遊~享受大自然囉!

      刪除
  11. 西高山、我試去下吓先‧莆飛路那段就行過‧

    回覆刪除
  12. 原來港島的行山徑世界知名,港人要多去行呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!...香港有好多出名行山徑~風景又靚.所以我一有時間就去郊遊!

      刪除
  13. 山頂徑易行,秋天下午去不錯。

    回覆刪除