2013年11月14日 星期四

特別的一編(我家的豆豆仔)

近個幾月因為大佬將要考試要溫習~無得出去玩!!!
我哋三個每到週末感覺處身於監獄一樣生活!!!
我每次雙手緊握窗口都好想大聲叫放我出去玩呀!
我要從獲新生呀!~要出去郊外吸下新鮮既空氣呀!!!
希望快啲過完監獄生活~從獲自由!!!....(有少少想哭呀!)
係空閒的時間裡就POST一次我細仔啲相比大家睇下啦!
我叫(豆豆仔).
品種係<英國短毛貓+本地家貓>,
所以頭特別大,手腳都比較粗,身形都大隻好多.靚靚仔咁喇!


















42 則留言:

  1. 牠的睡姿可逗人呀,好有領導人風範,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~咁都比你念到!..其實佢係大食懶加菲貓先真呀!

      刪除
  2. 好心你啦!你嘜响個仔面前話悶,令佢冇心機溫書。
    考試還是亞洲社會一般學生證明自己能力嘅機制,證明自己能力水平的機會。
    是「公平競爭」,為咗大佬,表現得積極尐啦!!!
    努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋更係努力溫習啦!...唔好太緊張!~~.哈哈~~講下笑啫!..KAKAKA!

      刪除
  3. 最最喜歡最末那幅了!手足情深呢!豆豆看來很享受洗澡呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都幾鍾意最尾個張~(手足情深),
      豆豆最驚就係沖涼啦!...哈哈!

      刪除
  4. 哈哈!我都希望你快的「出嶽」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都快架喇!~~~已經去左大陸兩天遊啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 豆豆仔好似加菲貓一樣肥仔!...哈哈!

      刪除
  6. 咪同我沖涼啦, 濕水樣好似ET呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!沖涼係佢最怕既動作!.....但係個樣都幾搞笑!...哈哈!

      刪除
  7. 終於可以再見豆豆仔喇!潔潔真的喜歡豆豆仔呀!冬天擁著豆豆仔.....一定好溫暖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都話左會比豆豆仔大家見下面架喇...好可愛呢~冬天大小姐擁著豆豆仔瞓覺架.

      刪除
    2. 豆豆仔!潔潔又嚟咗喇!

      刪除
    3. 多謝(潔潔).....遲下豆豆仔有新相再POST比大家睇下!

      刪除
  8. 天冷唔玩水住同貓貓玩都唔錯啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 天開始冷~又係冬眠時間到~~~不果有時都會去行下山既!

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝嚟睇我隻肥貓!
      睡姿好得意呵~~因為佢最鍾意就係瞓覺喇....哈哈!

      刪除
  10. 回覆
    1. 是一隻大食懶加菲貓先真先真....KAKAKA!

      刪除
  11. 貓貓頭圓圓的、身肥肥的勁可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係(英國短毛貓+本地家貓),所以特別頭大大./身肥肥囉!..

      刪除
  12. 最喜歡隻貓在廚房拎轉頭那一張。我也喜歡睡覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個既隻肥貓入左廚房想捉啲甲曱,點知比我發現左~~~~即時走佬!

      刪除
  13. 坐監個樣,坐得咁寫意又唔錯啊!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐監~~~都要保持輕鬆既心情先得架~~日子好過啲啲架...HAHAHA!

      刪除
  14. 豆豆仔好得意....應該考完啦.我D姪子姪女都系呢幾個禮拜考試....

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆豆仔一定好可愛啦!又多人鍾意~已經考完~已經出左去玩喇.......開心啦!

      刪除
  15. 回覆
    1. (肥)~~~都可以身手敏捷~~~代肥貓多謝你!

      刪除
  16. 老友...佢個訓樣好正咁wor...

    回覆刪除
    回覆
    1. 英國短毛貓+本地家貓,所以個樣都幾靚仔下架.

      刪除
  17. 第七幅,豆豆仔睡姿勁得意可愛!
    一路坐監一路安排出動都好開心架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆豆仔~~日常生活~~最愛食/瞓=肥仔囉!
      無錯~做人一定要有計畫,有準備先得~~~讀書時讀書/玩就要盡情玩架..哈哈!

      刪除
  18. 貓貓的樣子好像在說,我想去玩啊。 ^_^

    回覆刪除