2018年1月22日 星期一

日南線~ 青島 Day-2

28/Dec-星期四

今日參觀地點:鬼之洗衫板~青島神社~高千橞峽
晚餐:宮崎牛鐵板燒!

早上6:30分
係宮崎第一個早晨'欣賞都好美的日出!



 火紅的日出!

 大小姐'煮早餐啦!

 各位早晨'
快手啲食早餐喇!~因為今日行程緊密~要早少少出發!


 對住海邊"The Little Garden民宿"
我哋會住三晚.



  一打開窗~就望到海邊風景既地方,
簡直係Summer~feel.

今日主要景點:鬼之洗衫板~青島神社~~~出發啦!



 揸左1小時30分左右車就到左宮崎市南面既青島.
 個個心情都好興奮!
 未去參觀<鬼之洗衫板>前,先去shopping下....


 個個都睇中啲T-Shirt.


行多幾步就見到鬼之洗衫板
 黃色郵筒後面就係鬼之洗衫板,
聽講<黃色郵筒>代表傳遞幸福既意思.


 真係一大奇景!


 約700萬年前~時海中的水成岩.
(堅硬的砂岩和柔軟的泥岩反複疊加形成的地層)隆起,
在漫長的時間里被波浪沖刷.只剩下堅硬的砂岩層像板一樣一層一層摞起來.



我哋入青島神社參觀啦!









有啲肚餓~醫一醫肚先.




跟隨要揸2
小時左右車程去<高千橞峽>


有趣的路標



~高千穗峽~
過去阿蘇火山噴發出的火山碎屑流沿著五瀨川流動,
急速冷卻後形成柱狀節理,
造就了高千穗峽溪谷壯麗的懸崖景色.




下午3:30先食午飯.



望向下面就係峽溪谷,
落去扒艇仔囉!




2000円 1隻船坐兩個人玩30分鐘,
都唔係好貴~可以接受.






兩旁巨石柱'好似香港東壩六角形岩柱一樣.



去食晚餐囉!



玩左成日~到我哋食晚餐時間喇!



終於可以要品嚐吓美味:宮崎牛鐵板燒!

.



細佬我'係唔食牛的,
不果睇佢食得咁開心~我都開心!



細佬我'因為無食飯.
所以大小姐去超市買
宵夜煮畀我食.


嘩'兩位姐姐飲大左啦....



我哋又開餐啦!  x 2晚!



大佬飯後食甜品.


20 則留言:

  1. 撐艇果度好靚喎…
    唔知夏天俾唔俾游水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天時風景應該更加靚.
      ....應該唔畀游水...

      刪除
  2. 日出同啲石真係勁靚,宮崎咁遠自己駕車先掂喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 海邊日出特別靚.
      我哋重要揾郊區睇風景...揸耐啲車都直得架!

      刪除
  3. 水成岩真係幾靚和特色,我喜歡。
    睇咁靚日出,發達啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直係奇景~直得一遊.
      咁靚日出係香港真係未見過.

      刪除
  4. 好正啊,一打開窗就可見到咁靚既日出!
    我初頭睇標題以為你從日本去左山東既青島!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋專登揾海邊民宿住,可以睇到咁既日出真係正呀!

      刪除
  5. 大小姐好有深夜食堂的大廚風範^^
    鬼之洗板和峽谷風景都好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 間民宿有大大個開放式廚房,方便我哋煮宵夜食.
      放眼世界~果然有另一面美景.

      刪除
  6. 兩位姐姐飲大左啦---->睇果樽GE SIZE,應該唔只「飲大咗」,係「飲大咗好多」=P

    回覆刪除
  7. 第一次見黃色郵筒
    見你地自駕真玩得好開心
    民宿好大,仲可以睇埋日出...好幸福呀你地

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次去日本玩'感覺真係唔錯.
      風景勁靚.難怪妳哋成日去喇!
      間民宿住得舒服,風景又靚~

      刪除
  8. 間民宿望到海好正喎! 唔食牛好似可惜咗啲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋專登揾海邊民宿住,就係想睇到海邊風景.
      我唔食~但見到啲FRINED食得咁開心~唔可惜!

      刪除
  9. 身體健康,狗年去更多好玩的地方,喜樂滿滿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家身體健康~狗年行好運.
      夏天到~我先會多地方玩~哈哈'

      刪除
  10. 好玩啦,咁多人一齊特別開心,我 N 年前都去過,日本係去得最多次既國家,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去日本玩,覺得風景特別靚.
      難怪咁多人去日本玩囉.

      刪除