2017年12月12日 星期二

帽子峰銀杏+丹霞山兩天遊(一)

9/Dec~星期六
地點:韶關帽子峰銀杏+丹霞山兩天遊
早上5:56~地鐵站
未瞓醒既樣已經係度等緊頭班車上(落馬洲)集合.


 早上7:00到達落馬洲~正在去過海關.
 一出關口就見到大假期列隊欣賞我哋..
 跟蹤坐地鐵到深圳站坐(高鐵)直上關.
 接近9:00先有得食早餐...

準備上車.



好耐無見既好朋友又相聚了!
 今次旅行好大棚朋友一齊去玩.

上左高鐵'坐位都好舒適~唔錯!
 時速可以去到303lm/h以上...咁未好快到達韶關

果然無錯:1:30左右已經到達韶關

 早上11:30開飯...感覺好似早左少少...
 四圍抬都係friend搭friend既朋友...即是包團遊啦!
 係呢個地方嚟講,啲餸叫做唔錯!
 第一個景點:帽子峰銀杏
未到帽子峰已經成條車龍....
 因為自己包團,我哋單位領導人搞左過少少活動=抽獎.
好好彩(大小姐同細佬我)都抽中左少少禮物.
不果禮物係其次,最緊要大家玩得開心.
 攞左門票~入去帽子峰睇銀杏...
 勁多人趕上車入去村睇銀杏
 村口有各式各樣既攤擋....其中有...好熟口面(臘肉)
嘩'~ 竟然有臘竹鼠 & 臘黃猄肉

 睇所見既銀杏唔多都落得七七八八..



 村兩旁既銀杏都一樣落八八九九..
 不果一班朋友嚟行下/玩下都唔錯..

 晚餐都幾好餸~唔錯!
 今晚就係住我哋身後呢間酒店.

係士多無意中發現有5隻味維他奶..

 我哋叫雞雞做宵夜...哈哈'
 明天主要節目:丹霞山

20 則留言:

  1. 以前我去丹霞山,從深圳去廣州再去韶關,唔記得係唔係,好似都要六、七個小時車程?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過一次,好似黃昏時間先到韶關,
      現在有高鐵'一鐘多少少就到.

      刪除
  2. 大小姐企係瀑布上看似幾驚險喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠睇好似驚險~近睇其實好安全的.哈哈'

      刪除
  3. 有高鐵到丹霞山真快呀,好多年前我到帽子峰睇銀杏,要坐車到南雄再到帽子峰,要行程第二天才到用左好多時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. ~印象中好幾十年前,好似黃昏時間先到韶關!
      現在有高鐵'去國內任何地方都快左好多.

      刪除
  4. 五種維他奶,反而沒有香港啡色果種包裝啊。

    回覆刪除
  5. 大小姐依會你...幾都咁甜咁恩愛
    野味都有,唔想食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 殷師奶~大家咁話啦!~哈哈'
      好驚嚇的野味呀!!!

      刪除
  6. 臘竹鼠 & 臘黃猄肉我不敢吃!
    一大班朋友,好熱鬧又開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 超驚嚇的臘竹鼠 & 臘黃猄!
      難得的一次咁大棚友去旅行~開心.

      刪除
  7. 前段時間好多人去呢度睇杏葉,你去時間已遲,但都見到多少.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早都古到杏葉落得七七八八,不果最緊要棚人玩得開心.

      刪除
  8. 包團全部朋友夠晒熱鬧^^

    回覆刪除