2017年10月7日 星期六

我的露營日(一)

(30/SEP-星期六)
天氣:早上狂風雷暴~日間短暫時間有陽光.
地點:荔枝莊
一早起想望出街勁大雨,想出發都睇怕有啲難度!
一直等都中午12:00先開始停雨,咁即刻要趕船入去啦!
我哋早少少到達碼頭等上船.

 今日天氣真係麻麻地!

快速起好個營啦!
 可以出去玩啦!
 呢條溪澗真係無得頂.

 因為太晏入嚟,只可以揾到少少(青口)今晚做餸.

好快已經日落啦!

 好靚的黃昏晚霞.



簡簡單單的二人晚餐......今日大佬無嚟喎...哈哈..明天?


(1/OCT~星期日)
天氣:
短暫時間有陽光~有幾陣驟雨 .
比起琴日
叫做好少少!


早晨啦'去碼頭接今日才到步的老友.
 起起吓營突然落大雨....好在啱啱起好.
 睇吓真係勁大雨架!...但我好享受...有得玩囉..哈哈'


又行雷又勁大雨,出唔到去玩.
為有早少少煮午餐食左先.



開餐時間一樣的大雨呀...


終於停雨啦!~要出動揾食啦!





少少收獲咁啦...




八爪魚仔個樣幾得意~影左相/放生了!



又一天/又黃昏了!



開始煮飯食...


啲餸睇落都唔錯架.




幾有中秋節氣氛





16 則留言:

  1. 又有得玩,又有咁多好嘢食,你哋好嘆呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 忙裡偷閒`有時都要去輕鬆下~玩吓先得架.

      刪除
  2. 就算天氣唔好,也無損你地心情,每次你們都樂在其中,享受大自然、天倫、朋友樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳見我哋'有時天氣唔好一樣出去玩架啦!
      因為屋企有嘢咬囉~哈哈'

      刪除
  3. 個營裝進咁多人好大呀!

    八爪魚仔好似有四隻眼, 好得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個特大營比較少用,今次天氣唔好就用得著啦!
      四隻眼八爪魚~我係第一次見.

      刪除
  4. 帶埋燈籠入去賞月好勁^^
    八爪魚好卡娃兒呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 露營中賞吓月都唔錯!
      隻八爪魚個樣都幾搞笑架.

      刪除
  5. 我未試過露營啊﹗呢度晚上有沒有野生動物出没?

    回覆刪除
    回覆
    1. 郊外地方一定有其他動物&昆蟲出没......蛇係經常出没的動物!

      刪除
  6. 今年好似少見你去露營哦!次次見你去露營都好有收穫,好好餸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 近兩年工作忙既關係都少左露營,不果如果啱時間都會去吓/玩吓的.

      刪除
  7. 秋天喇,明年才有夏天,快D玩喇~

    回覆刪除