2017年9月12日 星期二

無聊的一天

10/Sep'星期日
今日天氣唔錯,但就係念唔到想去邊...
結果我哋由合和中心面既堅尼地道一路行去~中環



沿途見到一顆好強壯既樹.


好靚!



原來係:檸檬桉

 好少見到建築物...


保羅男女中學~有英色建築特色.

原來香港都有<共濟會Freemason/秘密組織>分社.


 真係第一次到訪(禮賓府)門口.
 如果開放日,我都想嚟參觀下



中環舊警署活化成咁....我無眼睇囉!~~~


開心時刻~開餐啦!




17 則留言:

  1. 棵檸檬桉都係靚喎! 婆娑有緻! 似為這麼大的樹外國才有添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行行吓畀棵檸檬桉吸引住我,又大又靚~好少會見到.

      刪除
  2. 檸檬桉樹好特別,好似比人劈開兩邊﹗

    回覆刪除
  3. 共濟會....又諗起以前套X檔案。

    回覆刪除
  4. 我仲以為你話無聊到會由灣仔上山行到淺水灣呢…嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一開二的檸檬桉樹好特別﹗

      刪除
    2. 遲下無咁都可以試下灣仔行去淺水灣~哈哈'

      檸檬桉~第一次見到,又大又靚.

      刪除
  5. 都唔可以咁講既,有時放假輕鬆一下都好,唔駛下下玩咁盡嘛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為約唔都人去游水!~為有悠閒行吓啦!

      刪除
  6. 有冇行入去動植物公園乘涼?^^

    回覆刪除
  7. 檸檬桉樹好高大,悠閒咁行都幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一見檸檬桉樹,強壯/靚.
      悠閒既感覺都唔錯!

      刪除
  8. 無聊時漫無目的咁行下都好過困在家裡😊

    回覆刪除