2017年2月6日 星期一

我的韓國遊(二)

13-NOV-2016(星期日)
行程:南怡島
交通:先係清涼里火車站~加平火車站落車,
再轉加平市外巴士到南怡島渡輪碼頭坐船去南怡島就.

早上 9:16清涼里火車站等緊車嚟'
如計10:00左右會到達加平火車站.


早上 10:08分到達"
加平火車站"


車站有時間表'但係就...佢識我...我唔相識佢呢!~
都係自己遇時間走人好過.

車站對出就係巴士站喇!




到達
南怡島渡輪碼'發覺到處都係燒雞店~正!





 
₩8,000一張入埸卷=HK$56.00


超多人等船'
南怡島風景一定勁靚.


船嚟啦!~



大小姐身後就係島上既紅葉樹.






每一處地方相當美,你想點影相都得.






每一棵紅葉樹感覺都唔一樣.




秋天南怡島風景相當美'直得一嚟!

午餐:當然要試下"芝士炒雞"


大小紅當然食得開放心.


午餐後再去"小法國村"
好多
韓劇都嚟呢到取景.



我個人就覺得風景一般.




晚上指定開餐地點:~
 新村八色烤肉店


嘩!~八色
烤肉'我嚟啦!





係第二次嚟食'一樣咁好味道!
簡直係嚟首爾必食推介之一.



我唔多遘喇!~下次一樣再嚟食!


返酒店~覺覺豬囉!



18 則留言:

  1. 韓國有樣嘢唔好,就係如火車站的時間表連一個英文字都冇!好似我想買韓國食品一樣,唔識睇係乜你話我點買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國地鐵&火車站都有英文指示,但每個站都有中文字名稱的,不果睇英文就清楚好多囉!

      刪除
  2. 你自由行嗎?咁多肉食既?我上次幾乎好似做和尚咁 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋旅行多數係自由行的,,,,要自由自在嗎!

      刪除
  3. 島上紅葉很美....
    八式烤肉很有氣勢

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝細佬和大小姐Happy Valentine's Day!!

      刪除
    2. 第一次秋天時分去年南怡島,島上紅葉果然很美~直得一去,唔知冬天風景會點呢?
      多謝你Happy Valentine's Day!~

      刪除
  4. 係新年去定係之前去?好似你之前都去過一次韓國?不過韓國都係我鍾意既國家,去多幾次都願意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年11月去的,無錯上年已經去左兩次了!~......希望有時間去第三次'哈哈'

      刪除
    2. 哇,你真係太鍾意韓國啦!哈哈!

      刪除
  5. 紅葉果度,雖然唔算少人,但係未至於人迫迫,影相都方便好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都OK'唔太多人行得又舒適~風景超靚/直得一去!

      刪除
  6. 回覆
    1. 八色烤肉'又平又好味道!~不能不試下架!

      刪除
  7. 南怡島風景真是好美麗啊 ~

    回覆刪除