2016年4月17日 星期日

試水溫~

10/星期日~天陰陰~霧濃濃!
由上年11月至今個月.
足足撐左5個幾月無得落過水玩既日子喇!~
見天氣開始熱喇!~我哋一於去試下啲水既溫度先!
地點:半月灣

一路上都超大霧!


到達西貢先去食早餐
~>再坐船去
半月灣.



大小姐超興奮,因為可以落水玩喇!



今日天氣唔多好'無物人坐船!



開左船5分鐘已經見唔到西貢碼頭囉!



睇下超大霧.



沙灘一個人都無!






落到水啲溫度真係唔講得笑'都幾凍吓!~呵呵'




美麗既珊瑚又出現係我眼上喇!














玩左兩個幾鐘上水,大小姐有收獲!



全部都係石蠔!



有幾隻海膽.



睇吓細細隻都幾肥美!



20 則留言:

  1. 水溫如何?珊瑚都幾靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 水溫係有啲凍~不果都堅持到兩個幾鐘先上水!

      刪除
  2. 成個半月灣比你地好好享受
    珊瑚看似好健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉!~天氣唔好嗎!~邊好似我哋重去游水呢.

      刪除
  3. 蠔要水溫比較低才會肥美㗎,如果太熱雖長得快但又唔好食,所以我哋這邊一過了冬季便有靚蠔供應,是因為蠔要經幾個天冷的月份來成長呢!一年中我們就只得四個多月有本地蠔吃,其餘時候便要吃入口的石蠔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲石蠔真係幾肥美,所以我哋係現場都即開即食左好多!~正呀!

      刪除
  4. 仲好清涼喎,乜你心急成咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 物嘢唔急呀!~等左半年先等到落得水既日子~凍都唔理得咁多囉!~好玩.

      刪除
  5. 甘快已經落水啦!感覺好凍啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺好有啲凍,都頂得順的...因為有得玩!

      刪除
  6. 回覆
    1. 天氣唔好,無客到......早知去露營喇!

      刪除
  7. Aiya~睇見都凍呀~但海底真係好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的有啲凍,但係要玩都唔理得咁多囉!

      刪除
  8. 咁凍仲玩了兩個多鐘,好叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得玩~唔理咁多囉!~...我哋玩一定叻架!

      刪除
  9. 凍唔凍呀 ? 睇見都打冷陣...

    回覆刪除