2016年2月18日 星期四

首爾遊(一)

 11/FEB~星期四
下午 5:30飛的士入機場

到達機場先食個晚餐先.


靚靚
桃花更係要同大小姐影下喇!



今晚坐UO614去
首爾.


我哋起飛喇!


到達時間 12/FEB半夜2:20左右.

因為半夜時間機場已經無車出去首爾,
所以我哋一早book左近機場既酒店瞓一晚先再出市區.


(12/FEB ~星期
)
AM 11:30一早起物身天氣唔多好/落緊雨!


我哋首先返機場食早餐.




早餐後去7仔買儲值卡搭車,




今日又大霧,又大雨!


我哋book個間酒店位置係明洞區.



STAZ HOTEL~係嚟更呢晚住既酒店.


房間比較細/所以分上下兩層.
不果都
整潔/舒適的.


酒店街景


我哋出去行街街囉.


先去食午飯先.


午餐去試下當地既餃仔~炒年榚~烏冬.
味道唔錯,特別
餃仔相當好味道!



食飽飽去弘大行街/買下嘢.





 第一晚去(HA HA~ 401烤肉店),食晚餐!

先嚟四碟配菜.

再嚟就係今晚主角(烤肉).


燒出嚟既味道真幾香口
.~正!




飯後行去一間買唔同款既冬甩店~試下!



再食雪糕!



宵夜食好味道~
炸雞~


30 則留言:

  1. 間房有兩層好特別﹗天氣吾好重下雨,之後幾天好天嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為酒店房間比較細~所以分上下兩層瞓覺,之後幾天天氣時熱/時凍/時落雨!

      刪除
  2. 差不多全日都係食、食、食喎!

    回覆刪除
  3. 自遊行好玩得多!祝開工大吉大利!萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係喇!~又平,又自由~多謝開工大吉大利!萬事如意!

      刪除
  4. 你咁好水性,落雨都唔怕啦,韓國烤肉實在太肥膩,唔係幾頂得順 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雨就唔多方便囉~呢間啲烤肉實在肥左啲,所以第二晚去左第間再食過.

      刪除
  5. 真係開心,去韓國過新年.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐鍾意嗎'未去一次咁多囉!~如果我去就會去BANGKOK~陽光+海灘喇!

      刪除
  6. 你好似好熟路咁喎 ,去過好多次? 或是有咩秘訣呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔熟路'好在出發前做好資料準備,去到搭地鐵要方便好多.

      刪除
  7. 韓圜平了, 酒店機票平了幾成?
    我從前去也是冬天見雪, 看你相片好像有霧,
    自駕遊飲食自由, 比跟團的給吃熱氣食物的好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當地韓圜$153-156到,酒店/機票係早5-6個月BOOK~所以都比較平!
      第一天到步就落雨,打後幾天天氣就好好多了!
      其實自由行真係方便好多/又自由~好多景點都係地鐵站出口就到了!

      刪除
  8. 想不到在凍冰冰嘅韓國,你們也帶出熱情無限呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係幾凍下,特別夜晚又大風更加凍!
      但旅程是開心的.

      刪除
  9. 謝謝分享! 祝賀, 新十五元宵佳節愉快! 闔家人月兩團圓啊

    回覆刪除
  10. 大小姐個眼鏡look幾有新鮮感^^

    回覆刪除
  11. 食食食, 有肥胖了嗎, 哈....

    回覆刪除
  12. 細個時係肥仔!~大個左瘦都得排骨!~可能生蟲~哈哈.
    其實我哋都好耐無去旅行啦!~見大佬上到中學功課/成績都叫做OK!`未去玩下囉.
    韓國真變左好多,好嘢食~好嘢買~好~多明星呀!

    回覆刪除
  13. 2層房好過引喎
    反而401哈哈我覺得一般般

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得401烤肉味道一般!~不果朝聖一下無所為喇!

      刪除