2015年11月22日 星期日

夏日的懷念!

16 則留言:

  1. 轉眼經已秋天 
    長夏已經遠
    海邊難尋人聲喧
    願我風裡的歎息
    會送抵海那邊 
    涼夜我獨看月亮圓
    每顆星星都數遍
    你的詩篇一再念
    明月啊問你為誰圓
    往昔歡欣今不見
    留下了段段懷念

    轉眼經已冬天
    長夏更加遠
    海邊殘霞如清煙
    願我風裡的歎息
    會送抵海那邊
    寒夜裡獨愛月亮圓
    望見星光心溫暖
    你的詩篇一再念
    明月啊問你為誰圓
    我知春天當不遠
    仍然獨對夏日的懷念

    回覆刪除
  2. 夏天最令人興奮的季節~但我巳經一瞬間到過了!
    我又開始像一條缺水的魚~每日渴望著下一個夏天來臨!

    海岸/2015(小雪)

    回覆刪除
  3. 缺水的魚,香港冬季很短暫,下一個夏天很快來臨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年夏天下過後,我都市計畫有啲失落既感覺~下一個夏天快啲來臨就好喇!

      刪除
  4. 唔玩水就玩山啦!!無野難到你地^^

    回覆刪除
  5. Sky 都同你一祥 @ 期待 2016 的夏季吖 ^^

    回覆刪除
  6. 香港就黎冇冬季喇.....最開心可能係你 ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱聽~講得好~BETTY!
      簡直超開心呀!~哈哈!

      刪除
  7. 我唔中意夏天,太熱啦!都係秋天好D.

    回覆刪除