2015年6月14日 星期日

橋咀島~玩浮潛

14/JUN~星期日
大老啱啱考完試,我哋終於可以出動去玩啦!
一到西貢;陽光照耀已經在我身旁.
心情相當興奮呀!
今曰地點係:橋咀島玩浮潛.


















29 則留言:

  1. 好正!好似帶埋我們潛水咁!

    回覆刪除
  2. 下水了!涼透心呀!
    一o舊珊瑚有多個一種顏色,好特別呀!

    回覆刪除
  3. 嘩﹗好靚的海底世界﹗近來太熱啦,我認為最佳消暑節目是游水﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!~海底世界是多麼美呀!~妳今年下水禮未呀!~~

      刪除
  4. 我看到嗰條…唔知係唔係海參?
    正啊,你地又可以反轉個水晶宮啦…嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!成個海,都係海參~
      夏天到~又係我哋既世界啦!

      刪除
  5. 橋咀島唔錯呀,唔駛出國咁遠啦 ;)

    回覆刪除
  6. 見到覺得海水好涼, 消暑!
    水淺也要穿潛水衣, 為了保護嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 潛落海底,簡直超冰涼感覺~正!
      係防曬衣先啱~

      刪除
  7. 夏天就是你們的出動的好時機~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係我哋既世界啦!~要玩番夠本先得.

      刪除
  8. 正呀,大佬考完驗又可以出動了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係等大佬考完試先出得動呀!~正呀!

      刪除
  9. 今日繼續去游龍舟水喇! 祝端午愉快; 明日父親節同樣開心呀!

    回覆刪除
  10. 祝你有個愉快的父親節 , 假期玩開心d ...

    回覆刪除
  11. 我想浮潛,島上有無浮潛裝備及locker租?

    回覆刪除
    回覆
    1. 島上無浮潛裝備及locker租,,要自己準備充足帶齊用品去玩的.

      刪除
  12. 我13號去你14號去,差一點就可找你要海鮮吃了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係差一日喎!~哈哈.
      橋咀島比較少海鮮吃!

      刪除
  13. 真係差一日喎!~哈哈.
    橋咀島比較少海鮮吃!

    回覆刪除