2015年5月16日 星期六

荔枝莊~(植物編)

美麗的荔枝莊~((植物編)

















22 則留言:

  1. 山明水秀…我看到好似有人露營,是你們嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有哋份啦~不果都有其他人嚟露營架.

      刪除
  2. 叔叔告訴過我据齒葉形的是老鼠勒, 聽說有野生的油甘子, 有發現嗎? 相片中有張很似是 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 据齒葉形應該不是油甘子,下一次影油甘子比妳睇下~多謝欣賞!

      刪除
  3. 一片青蔥 , 大自然真可愛.....

    回覆刪除
  4. 似枯枝的螳螂,偽裝高手!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!`係枯枝螳螂~我都係第一次見到.

      刪除
  5. 好多植物, 我都唔知叫咩名呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔錯架,不果見到幾靚未影下同大家分享下囉.

      刪除
  6. 好多花花和果實睇,睇完人都開心D

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 荔枝莊特別多唔種類既花花草,又多草昆蟲,~嚟行下唔錯架!

      刪除
  8. 傳闻荔枝很猛,你們胆識不少

    回覆刪除
    回覆
    1. 都聽過幾猛吓!~嚟過好多次~唔覺得有物嘢喎!~哈哈.

      刪除