2015年4月10日 星期五

山頂公園

7/Apr~星期二.
今次地點係柯士甸山道~山頂公園.
輕輕鬆鬆行下睇風景.



真係春天花開了~沿路有好多花開得十分爛燦!





薄荷綠小植物,感覺好清涼.



繼續向上行,應該好快到達山頂公園.



舊總督山頂別墅~守衛室







到達山頂公園.

















20 則留言:

  1. 我去過影夜景呀,不過啲人問我做乜唔去山頂廣場嗰邊 @@

    回覆刪除
  2. 印象中,我去過一次.有一年重陽節,跟教會行山上山頂....

    回覆刪除
    回覆
    1. 個到比較少人到,感覺環境舒適好多,風景好靚架.

      刪除
  3. 好少有你地唔係去海邊, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣開始熱,就嚟會去海邊存喇~哈哈.

      刪除
  4. 如果諗住行山都OK嘅 ,因我覺得山頂呢度冇乜嘢睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔晒點行架,40分鐘就到架喇!~山頂公園比較少人到~感覺舒服好多!

      刪除
  5. 都好多不同品種的花花,個幾日天氣似夏天,這幾天又變回冬天啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!~細心望下有好多唔同品種既花,好靚架.
      時熱/時凍天氣.............不果夏天應該快來臨了!

      刪除
  6. 雖然天陰陰,但一定行得很舒服呀!

    回覆刪除
  7. 山頂公園好靚 , 教吓我點行 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上到山頂,見到柯士甸山道一路向上行,再睇我頭幾張相再向上行35分鐘就會到,
      如果到唔識,可問下人.~~~~~~(帶啲嘢食上去野餐一流!)

      刪除
  8. 這段路 >.< 很久沒有去了 ~

    回覆刪除
  9. 多年沒去, 差點認不得了.

    回覆刪除