2014年12月15日 星期一

我家的豆豆仔~

各位好~我又出場啦!
我點解會突然間出場呢...

原因好簡單~~就係~~我老豆~過完精彩既夏天後!
少左出去玩,開始進入冬眠狀態喇!
咁我未有機會出嚟見下大家囉.
簡單介紹下自己:
品種係<英國短毛貓+本地家貓>,
所以頭大大,手腳比較粗,身形都大隻好多,其實係(肥仔)囉!


第一張相係唔係好有型,好有霸氣呢!


我最鍾意就係瞓~瞓~瞓覺啦!


邊度都可以瞓餐飽.


啦~啦~啦~我至愛既貓罐頭,
每星期只可以食一次,
少左啲囉,日日食就差唔多!

唔夠喉未要念下計仔囉!

可惜!~最終都係比人發現左喇!


玩偷影~拆你菲林架!

啱啱沖完涼出嚟~爽晒!


我話:(大少+二少)最緊要身體健康.

下一編<夏天的印記>.

25 則留言:

  1. 佢好得意,望正鏡頭和洗澡的那張最得意! 尾巴保留得好!
    我家隻自來的黃貓, 跟牠有點像, 只是肚腩超大 ...
    尾巴不知是天生 ... 很短 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻肥仔係朋友送比我的,
      開頭無咁肥的,唔知係唔係好食/好住,一日肥過一日,
      要減減肥先得啦!

      刪除
  2. 見到你隻豆豆咁可愛,又令我想起我隻波波喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都記得你隻波波,唔好太難過喇!~
      多謝你欣賞.

      刪除
  3. 豆豆仔,好開心又見面喇~
    一個禮拜食一罐罐頭?咁平日食乜野gar?
    你就好啦~邊度都瞓到,我好難瞓得著gar!
    天氣咁凍,你有無走入爸媽個被窩瞓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日食罐頭唔得架!~罐頭好貴架!
      平日食貓糧,係貴貴個隻貓糧呀!
      冬天特別瞓得多時間~夜晚多數會同我一齊瞓,(暖好多架).

      刪除
  4. 豆豆仔~ 好靚仔!豆豆仔~ 雖然混血,但似英國短毛貓多的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢老豆就係(英國短毛貓),所以個樣都有7份似英國短毛貓.

      刪除
  5. 豆豆,你老豆冬天就靠你喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~冬天同佢一齊會瞓暖好多架.哈哈!

      刪除
  6. 我覺得豆豆似你哋老細多啲,好入型入格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為(大少+二少)都係我老細囉!~哈哈.

      刪除
  7. 豆豆仔幾好肉地,抱佢應該幾舒服﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!更係啦!~冬天抱住佢特別暖好多架.

      刪除
  8. 哇,好肥美的貓貓啊!要減下肥先得,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係幾好肥美~哈哈!
      真係要減下肥先得,會健康啲架.

      刪除
  9. 冬日可攬住肥仔,真係暖粒粒啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~所以大小姐成日都攬住肥仔,真係好暖架!

      刪除
  10. 回覆
    1. 無錯!~係肥仔一名.不果要減減肥先得.

      刪除
  11. 難得見到貓貓出場~~~好靚仔喎..你點知佢係兩溝呢?

    你仔仔好似廋左咁多?

    回覆刪除
    回覆

    1. 因為朋友家中養有一隻英國短毛貓+一隻本地家貓,
      肥仔就係佢地所生的貓貓囉!
      (大少)上左中學開始廋左!~廋好過肥嗎!~哈哈.

      刪除
  12. 很可愛的貓貓.....
    祝你和家人身體健康, 新年快樂! 2015 年, 一個好的開始

    回覆刪除