2014年9月19日 星期五

長洲的天空(三)

6/SEP-星期六
已經放完暑假了!
見大佬剛剛開學/功課OK!
決定去多次長洲玩餐飽!係呢個夏天留下難忙/快樂的回憶!

一到步更係食下好好味既白魚旦喇!

第一時間去酒店攞房.

海景大房~感覺相當舒服!

又可以欣賞到靚靚(東灣)喇!



出發去游水囉!

已經立秋,但係天氣都好熱下,正~啱晒我!


心咁興奮~我跳海喇!~

大佬一樣跳海+噴水!

再跳~跳~跳~跳~!已經唔記得跳左幾多次!!!

大佬話同我鬥游得快!~好!
可惜你用浮床都快唔過我喇!~比心機學游水好過喇!

到大小姐/大佗雙人瞓浮床,
其實係大佬想搞沉張
浮床,等大小姐飲水先真!~得左!

(細佬~我)更係唔會步大小姐後塵飲水喇!


我哋今次真係玩都癲癲地!


游完水~更係去醫肚喇!

再掃街返酒店食過!

呢檔咖哩魚旦,好正架!

因為啲咖哩汁超好味道!
我要多汁~唔該晒!


熱鬧既東灣!


美麗黃昏日落

23:00熱鬧夜市開始!
我哋一樣買宵夜返酒店食


價錢有平/有貴,但食落味道都唔錯!

開心,又滿足既宵夜!

26 則留言:

  1. 你們的跳水很有趣和歡樂!
    去掃街仲好,我吃過酒店午餐,很差!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天快完結!~唔跳幾時跳呀!~哈哈.
      酒店得早餐OK!~緊係去掃街實際喇!

      刪除
  2. 哈哈, 睇見你地又跳又食又游, 真係開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係暑假最後一個豐富節目喇!~所以要盡情去玩餐飽囉!

      刪除
  3. 海景大房正!
    你地一家三口有共同愛好,真係好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 華威最正就係,夜晚既東灣相當迷人.

      刪除
  4. 嘩嘩 , 玩得好痛快 ....華威海景房唔錯 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後的暑假節目~更係要玩餐飽喇!~
      就係鍾意個海景房吸引先住囉!

      刪除
  5. 大佬高咗又瘦咗@長大了很多啊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬真係高咗又瘦咗,好過變肥仔喇.

      刪除
  6. 同意樓上,大佬高咗好多!

    咁曬法,咪好大個白色泳褲印囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無法架!~熱愛夏天活動唔理得咁多架喇!

      刪除
  7. 看到你一家咁開心在水中央, 真羨慕呀! 自從銀線灣及現鯊魚就沒有再落水喇! 看來大海真的好吸引, 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個泳灘都有防鯊網,都有一定安全的.無問題喎!
      試去親親大海啦!

      刪除
  8. 看相已感受到你們的歡樂,一家很開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 快樂係家庭既元素來源!所以我哋未成日去玩囉!~哈哈.

      刪除
  9. 阿大佬張噴水相,好動感呀!
    見到D 野食,搞到有D肚餓!><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔偽叫動感!~係整古做怪先真!
      有時間去長洲行下/影下相都唔錯架.

      刪除
  10. 回覆
    1. 長洲夜晚掃街~真係又熱鬧,又好味道!

      刪除
  11. 成日幫襯喱間酒店,佢應該畀返個VIPdiscount畀你地啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我哋都鍾意去長洲玩架,所以未幫襯呢間酒店囉!~VIPdiscount~少少囉!

      刪除