2013年12月5日 星期四

東龍島(露營)二

1/DEC,一個橙紅色日出早上.
AM6:15左右,即時起身行出營外~望向海中水平線日出位置,
一道橙紅色光從碧綠的大海中升起!

好多露營人士一早起身都係等呢一刻來臨.


  1. 太陽從水平線升起出來了!



(大小姐) & (大佬)都起身睇日出!

睇下(大小姐) & (大佬)既衣著都知道早上氣溫幾凍下!



東龍島係睇浪最佳位置

AM10:30,食早餐!
睇完日出見早早地所以再瞓多一
 陣先身!

簡單早餐~食得好飽下.

咁靚既風景,更係要影下靚相先得啦!

新增說明文字

幾鍾意(東龍島)環境感覺非常開揚,又近海邊;
我好鍾意近海邊地方,所以好啱我!


試下有無收獲攞返屋企加餸先!

全日無魚獲!
中午係士多開餐!


好鍾意陽光樹下的感覺!

下午3:30起步回程~坐4:00船返屋企.


下一編((夏天的印記)).......

25 則留言:

  1. 日出東方……特登天矇光起身影日出?!噫或冇瞓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東龍島日出日落特別靚~所以瞓少啲都要睇架.

      刪除
  2. 昨天看曰落、今天看日出!世界真美妙!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大自然世界~又美麗~又美妙的........同意嗎!

      刪除
  3. 曰落、日出都令人著迷,都係睇曰落好的,唔使咁早起身,咭咭咭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東龍島出名就係(日出~曰落),所以一長嚟到點能夠錯過呢!

      刪除
  4. 天氣凍, 出海多穿衣保暖啊!
    用 gas 煮食嗎? 真好玩啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣凍~打邊爐一流享受.
      無錯!用戶外gas爐煮的,.....歡迎妳到訪!

      刪除
  5. 東龍島露營,人多不多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 東龍島露營都幾多人~風景靚~睇日出~曰落,特別夜晚睇星星一流好地方.

      刪除
  6. 天空好清,無雲。

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 最近你的留言,總是不能在POST內出現,我只有在GOOGLE+回應你,對不起呀!

      刪除
    2. 我都覺得奇怪~我有兩三個blog友一樣嚟頭留言忽佢,轉頭就無左,唔知邊度出問題!!!等我問下心點解先再通知妳.

      刪除
  8. 天氣寒冷,水上活動少了,東龍島也是一個好去處‧

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣凍~唔落得水,為有去行下/露營囉!........都ok好玩.

      刪除
  9. 回覆
    1. 東龍島確實風景好靚~所以特別多人去露營架.

      刪除
  10. 個日出view真係幾靚喎~~~~
    在營內煮麵一定好暖笠笠

    回覆刪除
    回覆
    1. 東龍島出名就係(日出),點能夠錯過呢!....營內煮麵/打邊爐更係暖笠笠啦!

      刪除
  11. 呢度我都行過,又係一個好靚既地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東龍龍風景真係好靚,所以一到假期特別多人行山.

      刪除