2016年10月15日 星期六

雞谷樹下村~谷埔

2/Oct-星期日
地點:雞谷樹下村~谷埔

陽光正好的中午由雞谷樹下村行入去谷埔鳳坑村.







慢行45分鐘就行到谷埔鳳坑村.



呢到風景真係唔錯!





地圖表



食番碗豆腐花先~味道~正!


舊鳳
坑村學遺址.








行下/玩下'已經下午3點幾~要食飯啦!


大大碟~樣樣都好好味道!
特別呢碟燒鴨~超好味道!~正.





食飽飽~係時間行返出去
雞谷樹下村喇!





呢到好多生蠔'不果我覺得唔係咁乾淨.



下午4:30分行完/走人啦!

18 則留言:

  1. 我都行過一次去搵芒草影,原來都幾遠架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條路都係我朋友介紹第一次行,風景就係唔錯/又有好嘢食!

      刪除
  2. 以前常常踩單車都會經過這裡,因沒時間逗留,所以不知原來是個好地方,咁靚,真有點世外桃源的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁'你以前都住係呢邊左近喎!
      我都係第一行/風景好靚!

      刪除
  3. 秋季去遠足郊遊 @ 超正 ^^

    回覆刪除
  4. 呢度風光好好,泥灘上又有蟹仔、彈塗魚睇,值得一遊,是一處值得推介的好地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳對呢到都好熟喎.
      呢到風景果然相當靚,值得一行!

      刪除
  5. 咪二果張水退係咪行出村口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係的'剛剛水退~行多20分鐘就行出村口了.

      刪除
  6. 喱條路沿途風景都好靚,仲見到好多牛牛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次行,風景相當唔錯.
      重有好嘢食~正!

      刪除
  7. 谷埔鳳坑村風景好像去了外國小鄉村咁, 正!
    咁大隻蠔隨手執都好驚喜喎! :D
    黑色一碟是什麼呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 谷埔鳳坑村風景真係唔錯'因而交通唔方便'比較少人到.
      個到真係好多蠔'我覺得不太清潔'所以無執到.
      個碟係梅菜扣肉.味道唔錯!

      刪除
  8. 谷埔我都成日去架...仲會係村口士多嘆下午茶 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳都幾鍾意呢個地方喎!~村口士多真係幾多人係飲下午茶.
      betty'近排大家實在忙碌工作~希時間就出去行下/輕鬆下啦!

      刪除